niedziela, 19 marca 2017

Projekt #3

Adres na gitHub: https://github.com/asiekmurek/generator-cv

Zastanawiam się dlaczego poprzednio założyłam, że będzie mi się zmieniało pole 'Edukacja". To jest właściwie element stały szablonu więc zajęłam się zmianą dat.

Na początku wymyśliłam sobie, że do każdej daty będzie osobny button i będzie można ją edytować.

Później zaczęłam kombinować - "a co jeżeli użytkownik będzie chciał dodać więcej 'czasu' "... Do tego powielać kolejno te przyciski i inputy to bez sensu. W mojej głowie narodził się nowy zajebisty plan:


Jeden input gdzie można wpisać datę i button którym te datę można dodać. Noi drugi button żeby tego inputa ukryć/pokazać. Już czuje się jak mistrz a tu dooopa : 


Daty mi się sklejają... Założenie z tym dodawaniem samo w sobie mi się podoba (na razie...) ale musze to jeszcze trochę poprawić.  

Z mniej istotnych rzeczy -zmieniłam robocze tło. Tamto wpływało na mnie za mało twórczo ;)  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz