niedziela, 5 marca 2017

Kilka zdań na temat projektu

Głównym założeniem projektu ma być prostota. Użytkownik nie może ani chwili zastanawiać się co ma gdzie kliknąć. Nie wiem czy jest to zgodne z zasadami UX, ale sprawdzę to później ;) 

W pierwszej chwili na stronie widzimy już zrobione CV przez fake osobe. Aby szybko zmienić dane klikamy w text, i wyświetla nam się ramka w której możemy to edytować. Myślałam, żeby zrobić to na zasadzie inputów i buttona 'edytuj' obok każdego textu. Doradzono mi aby skorzystać z:

https://vitalets.github.io/x-editable/demo-bs3.html

Mam z tym jednak problem bo chyba coś nie do końca dobrze zaimplementowałam. W kolejnym tygodniu planuje to naprawić, albo wrócić do pomysłu z buttonami. Czy może istnieje jakiś lepszy pomysł np. z wykorzystaniem jakiegoś frameworka? Chetnie nauczę się czegoś nowego :) 

Grafika na razie też jest w początkującym stadium. Tylko tyle żeby widzieć poglądowo stronę i szkic arkusza CV.  

Moja repo na gitHubie:

https://vitalets.github.io/x-editable/demo-bs3.html

Szybki pogląd aktualnego stanu projektu (img):



Dzięki za wszelkie wskazówki!

asiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz