niedziela, 5 marca 2017

Początek czyli jak to się zaczęło..

Trudno napisać, pierwszego posta i porwać publiczność. A bez większego talentu pisarskiego może wyjść to całkiem marnie. Na szczęście nikt nie trafił tu zachwycać się górnolotną literaturą :)

Przygodę z programowaniem zaczęłam niedawno. Porwało mnie to na 100% i chciałabym wiedzieć wszystko terazJużOdRazu. Na stronę konkursu trafiłam przypadkiem i bardzo długo zastanawiałam się czy wziąć udział. Dzięki wsparciu Maćka (http://devstyle.pl/) postanowiłam spróbować!

Wymyśliłam prosty generator CV, który w założeniu ma działać po prostu szybko. Wchodzimy na strone, od razu widzimy przykładowy szablon i wyklikujemy swoje dane. Generujemy plik do pdf'a i w zasadzie tyle.

Technologie z jakich wstępnie zamierzam skorzystać to HTML/CSS, JavaScript, jQuery, Bootstrap, Materialize i to co będzie mi potrzebne na etapie ewolucji mojego projektu :)

asiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz