niedziela, 12 marca 2017

Projekt #2

Poległam z pomysłem z poprzedniego postu. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chyba powinnam napisać do tego back-end, a niestety nie potrafię.

Przerzuciłam się więc na pomysł z wykorzystaniem inputów i buttonów przy każdym elemencie.
Założenie jest takie:
1. klikamy w przycisk/button 'change' (nazwa robocza);
2. pojawia się input;
3. wpisujemy coś w inputa (wierze w ludzką kreatywność w tym wypadku :);
3. ponownie klikamy w przycisk/button;
4. zamiast poprzedniego słowa pojawia się to które wpisaliśmy w inpucie;
Zobaczymy jak to wyjdzie.

Dotychczas nasunęły mi się dwa sensowne wnioski:
1. Musze poćwiczyć nad systematycznością, bo to co udało mi się ogarnąć tydzień temu, niepowtarzane, wymaga ponownego przypominania.
2. Musze lepiej ogarnąć GIT'a !!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz